FishNAT

FishNAT

Pescuitul – oportunitatea turistică transfrontalieră / produs și utilizare sustenabilă a patrimoniului natural și a resurselor.

Fundația “Natura Vie” Călărași în parteneriat cu Filiala Asociației “Se poate” Roșiori de Vede, România, Asociația “Clubul de Pescuit turistic” Silistra și Asociația pentru Cooperare și Dezvoltare Transfrontalieră “Dunărea Dobrogeană” Silistra din Bulgaria, implementează proiectul de cooperare transfrontalieră „Pescuitul – oportunitate turistică transfrontalieră / produs și utilizare sustenabilă a patrimoniului natural și a resurselor

Finanțator: Proiectul este  cofinanțat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.  

Valoarea totală a proiectului este 498,151.73 EUR  

Perioada de implementare a proiectului este 15 Septembrie 2018 – 14 Martie 2020

Organizații implicate : Proiectul FISHNAT este implementat într-un parteneriat compus din 4 entităţi:

  • Fundația Natura Vie-Călăraşi, lider de parteneriat;
  • Filiala Asociatiei Se Poate – Teleorman;
  • Asociatia Tourism Fishing Club – Silistra;
  • Asociatia de dezvoltare şi cooperare transfrontaliera „Dobrudja Dunării” – Silistra;

Arie de desfășurare: Zone din regiunea transfrontalieră România-Bulgaria: Călărași, Giurgiu, Teleorman (pe partea română) – Silistra, Ruse, Veliko Tarnovo.

Proiectul se pliază pe următoarele probleme identificate în zonă:

1) Necesitatea accelerării dezvoltării socio-economice și necesitatea de conservare a patrimoniului natural, cu accent pe turismul durabil, având în vedere că zona vizată a înregistrat un număr redus de turiști, în comparație cu alte regiuni: cum ar fi Constanta, Dobrich, dar dispune de un potenţial turistic natural fantastic, în care se poate dezvolta turismul bazat pe pescuitul de agrement;

2) Sezonalitatea turismului ca o provocare generală, în timpul verii fiind înregistrați majoritatea turiștilor din zona transfrontalieră Ro-Bg;

Obiectivul general al proiectului este de a transforma pescuitul şi potenţialul natural existent în produse turistice sustenabile, care combină toţi aceşti factori şi factorul de cultură şi tradiţie locală, pentru a utiliza la maximum potenţialul turistic al zonei. Se va crea un concept turistic – FISHNAT – care îmbină toate acestea.

Proiectul are ca grupuri țintă: operatori de turism (agenții de turism, operatori de turism, cazare, alimentație, unități de transport și de divertisment), asociații de pescari, populația nativă ca potențiali întreprinzători și turiști beneficiari finali (Ro, Bg, internațional).

Se doreşte o contribuţie la indicatorii de program cu: 9% la „numărul de produse integrate de turism şi servicii” – 4 produse turistice, şi de 4% la „număr de strategii…” (1 strategie)

Activităţi şi rezultate:

Elaborarea unui studiu comun privind pescuitul recreativ în zonă (baza de date a potenţialelor destinaţii, locuri de pescuit, specii de peşti, unităţi de cazare, alte facilităţi, accesibilitate, potenţial de dezvoltare);

Identificarea şi definirea în comun a 3 produse turistice pe bază de pescuit, branduite FISHNAT (includ logo, programe culturale complementare), bazate    pe studiu şi pe consultarea cu actorii principali;

Dezvoltarea de materiale informative pe tema protejării mediului şi a speciilor de peşti la care fac referire produsele turistice;

Monitorizarea mediului pentru a determina efectele generate de pachetele turistice FISHNAT;

Elaborarea strategiei comune de marketing a produselor turistice bazate pe pescuitul recreativ şi pe brandul FISHNAT ;

Organizarea de întâlniri promoţionale şi de informare cu principalii actori pentru diseminarea produselor turistice, a strategiei şi studiului şi a unor filme de informare;

Organizarea unor workshopuri de antreprenoriat comune, pentru populaţia nativă, pentru a susţine dezvoltarea de afaceri conectate la produsele turistice de pescuit recreativ (cazare, restaurante, transport, distracţie);

Organizarea festivalului FISHNAT – eveniment / produs turistic, care aduce în comun elemente de pescuit recreativ, profesionist şi sportiv, element de sustenabilitate a proiectului, prin implicarea autorităţilor şi principalilor operatori locali din turism;

Implementarea acţiunilor de promovare a proiectului (pe TV, radio, social media, pagini web, presă scrisă, broşuri, ghiduri, pliante, bannere, etc).

Mai multe informații aici:

Website http://fishnat.eu/en/prima-pagina-en/

Facebook https://www.facebook.com/fishnat2019/

Ne zaboravite da poljubac nije samo na usnama. Pažnja na sve erogene zone svog čovjeka. Takva hemorousna igra može biti izvrstan uvod! Ne stavljajte teritorijalnu sliku za poljupce za sebe i https://farmacijahrvatska24.com/genericka-viagra-kupiti/ usne cijelo tijelo svog voljenog čovjeka: Počnite s lica, držite poljupce vrata, prsa, čak i poljubane prste. Nitko neće zaboraviti takvu lavinu nježnosti.

Comentarii

Niciun comentariu nu a fost postat

Lasă un comentariu